خدایا دوست دارم...






















!!...در حسرت اما

!!...گاهی چه زود دیر میشود

 

 

خدا : بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است

 

بنده :  خدایا ! خسته ام! نمی توانم

 

خدا :  بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان

 

بنده : خدایا ! خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم

 

خدا : بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان

 

بنده : خدایا سه رکعت زیاد است

 

خدا :  بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان

 

بنده : خدایا ! امروز خیلی خسته ام! آیا راه دیگری ندارد؟

 

خدا :  بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله

 

بنده : خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد

 

خدا : بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله

 

بنده : خدایا هوا سرد است!نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم

 

خدا :  بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم

 

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد

 

خدا : ملائکه ی من..! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است

 

 چیزی به اذان صبح نمانده

 

او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده

 

ملائکه : خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید

 

خدا : ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست

 

ملائکه : پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!

 

خدا : اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو

 

نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد

 

ملائکه : خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟

 

خدا : او جز من کسی را ندارد … شاید توبه کرد ...

 

بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم

 

که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صد ها خدا داری...!!!

 



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت10:41---23 اسفند 1389
salam golam
veblaget khili khili ghashang bod movafagh bashi
montazeram


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 17 / 12 / 1389برچسب:,ساعت 12:3 توسط مهنا|


آخرين مطالب
» نمیبخشمت...
» به سلامتی...
» نیستی...
» اگه نباشی..
» نامرد که میشوی...
» تو...
» نمیفروشم...
» شخصیت شناسی...
» قلب یتیم من....
» باران عشق...
» سال نو مبارک....
» سال نو مبارک..
» چشم ها دروغ نمیگویند...
» غم نگاه اخر...
» تاوان...
» خدایا..
» من به امار زمین مشکوکم...
» خدایا کفرمیگویم..
» اولین روز بارانی رابه خاطر داری؟؟
» منتظر..

Design By : RoozGozar.com